Explore

Program

08:30 - 09:00

Breakfast and networking 

09:00 - 09:15
Intro
Track 1
09:15 - 10:00
Data Quality is King: leveraging Server-Side tracking for minimizing data loss and providing cleaner, more actionable insights.
Track 2
09:15 - 10:00
Teknikken bag succesfuld annoncering på sociale medier: tracking, opsætning, extensions og hacks, du aldrig har hørt om
Track 3
09:15 - 10:00
De 7 bedste linkedin b2b kampagner, du skal køre i 2025
10:00 - 10:15

Short break

Track 1
10:15-11:00
Kampagner med mening - og bundlinje
Track 2
10:15-11:00
B2B indhold er mega kedeligt. men det behøver det ikke at være. sådan får du succes på linkedin
Track 3
10:15-11:00
Youtube er det glemte sociale medie, hvor folk bruger mest tid. Få succes som virksomhed med dineros læringer.
11:00 - 11:15

Short break

Track 1
11:15 - 12:00
Matas vej til succes på sociale medier med influencers, lives og content
Track 2
11:15 - 12:00
The psychology behind successful advertising on social media
Track 3
11:15 - 12:00
Hvornår du IKKE skal bruge AI & Kunsten at skille sig ud
12:00-13:00

Lunch break

Track 1
13:00 - 13:45
Fang målgruppen I 2024 med 9:16/højkant-indhold til tiktok, reels og youtube shorts
Track 2
13:00 - 13:45
Hvad linkedins eget marketing science lead kan lære dig om at få succes med b2b marketing i 2025
Track 3
13:00 - 13:45
Keep Your Day Job: Why AI Can't Replace You
13:45-14:00

Short break

Track 1
14:00 - 14:45
Få et unikt indblik i POWERs prisvindende social, paid og live in-house strategi. POWER er Danmarks største elektronik- og hvidevarekanal på sociale medier med over 500.000 danske følgere på tværs af deres sociale kanaler.
Track 2
14:00 - 14:45
B2Bie: Obsidians marketing-strategi via events & CRM
Track 3
14:00 - 14:45
I 2027 har jeg mistet mit job som SOME-annoncør - her er de AI-værktøjer, der har erstattet mig.
14:45 - 15:00

Short break

Track 1
15:00 - 15:45
Hvorfor gik det viralt? Og hvad kan vi lære af det til vores eget content?
Track 2
15:00 - 15:45
Leads er nemt, salg er svært: sådan går du fra kliks til omsætning som (stor) b2b virksomhed
Track 3
15:00 - 15:45
Kan AI overholde en brand guideline? Ja - efter det her oplæg kan den.
15:45 - 16:00

Short break

Keynote speaker
16:00 - 16:30
Relevans og tillid i en verden af uendeligt indhold
By Sofie Hvitved
16:30 - 16:45
Outtro
Køb billet