Social Ads Conference
Program
Talere
Køb billet
Program
b2b
B2C
E-COMMERCE
Sofie Hvitved
Copenhagen Institute for Futures Studies
Relevans og tillid i en verden af uendeligt indhold
...
B2B / B2C / E-com
Kate Newstead
LinkedIn
Hvad linkedins eget marketing science lead kan lære dig om at få succes med b2b marketing i 2025
...
B2B
Ashley Vinson
Meta
Keep Your Day Job: Why AI Can't Replace You
...
B2B / B2C / E-com
Louise Philipsen
Obsidian Digital
De 7 bedste linkedin b2b kampagner, du skal køre i 2025
...
B2B
Halfdan Timm
Obsidian Digital
Teknikken bag succesfuld annoncering på sociale medier: tracking, opsætning, extensions og hacks, du aldrig har hørt om
...
B2B / B2C / E-com
Mikkel Vastila
Dinero
Youtube er det glemte sociale medie, hvor folk bruger mest tid. Få succes som virksomhed med dineros læringer.
...
B2B / B2C / E-com
Olivia Nybroe
Implement Consulting Group
Leads er nemt, salg er svært: sådan går du fra kliks til omsætning som (stor) b2b virksomhed
...
B2B
Ana Keleman
Obsidian Digital
The psychology behind successful advertising on social media
...
B2B / B2C / E-com
Morten Bie
Obsidian Digital
B2Bie: Obsidians marketing-strategi via events & CRM
...
B2B
Anel Mušanović
Obsidian Digital
The psychology behind successful advertising on social media
...
B2B / B2C / E-com
John Williamson
LinkedIn
B2B indhold er mega kedeligt. men det behøver det ikke at være. sådan får du succes på linkedin
...
B2B
Serge Shkvarnytskyi
Stape.io
Data Quality is King: leveraging Server-Side tracking for minimizing data loss and providing cleaner, more actionable insights.
...
B2B / B2C / E-com
Rasmus Gullaksen
Tekstforfatter
Hvornår du IKKE skal bruge AI & Kunsten at skille sig ud
...
B2B / B2C / E-com
Julian Bent Singh
@SoMe Captions
Kan AI overholde en brand guideline? Ja - efter det her oplæg kan den.
...
B2B / B2C / E-com