Social Ads Conference
Program
Talere
Køb billet
Program
b2c
B2B
E-COMMERCE
Sofie Hvitved
Copenhagen Institute for Futures Studies
Relevans og tillid i en verden af uendeligt indhold
...
B2B / B2C / E-com
Fredrik Plejdrup
A GEN Z company
Hvorfor gik det viralt? Og hvad kan vi lære af det til vores eget content?
...
B2C / E-com
Ashley Vinson
Meta
Keep Your Day Job: Why AI Can't Replace You
...
B2B / B2C / E-com
Michelle Weis
Matas
Matas vej til succes på sociale medier med influencers, lives og content
...
B2C / E-com
Mikkel Vastila
Dinero
Youtube er det glemte sociale medie, hvor folk bruger mest tid. Få succes som virksomhed med dineros læringer.
...
B2B / B2C / E-com
Halfdan Timm
Obsidian Digital
Teknikken bag succesfuld annoncering på sociale medier: tracking, opsætning, extensions og hacks, du aldrig har hørt om
...
B2B / B2C / E-com
Ana Keleman
Obsidian Digital
The psychology behind successful advertising on social media
...
B2B / B2C / E-com
Anel Mušanović
Obsidian Digital
The psychology behind successful advertising on social media
...
B2B / B2C / E-com
Steven Feraru
Højkant ApS
Fang målgruppen I 2024 med 9:16/højkant-indhold til tiktok, reels og youtube shorts
...
B2C / E-com
Samson Blay
Højkant ApS
Fang målgruppen I 2024 med 9:16/højkant-indhold til tiktok, reels og youtube shorts
...
B2C / E-com
Serge Shkvarnytskyi
Stape.io
Data Quality is King: leveraging Server-Side tracking for minimizing data loss and providing cleaner, more actionable insights.
...
B2B / B2C / E-com
Rasmus Gullaksen
Tekstforfatter
Hvornår du IKKE skal bruge AI & Kunsten at skille sig ud
...
B2B / B2C / E-com
Nick Traulsen
Edaptio
I 2027 har jeg mistet mit job som SOME-annoncør - her er de AI-værktøjer, der har erstattet mig.
...
B2C / E-com
Frederikke Antonie Schmidt
Roccamore
Kampagner med mening - og bundlinje
...
B2C / E-com
Julian Bent Singh
@SoMe Captions
Kan AI overholde en brand guideline? Ja - efter det her oplæg kan den.
...
B2B / B2C / E-com